Behöver man boka tid eller kan man komma på drop-in?

Vi rekommenderar alltid att boka tid via vår hemsida så att man har garanterade platser men det går att komma på drop-in i mån av plats. Om du påbörjar en bokning på hemsidan så kan du se hur många tider som finns lediga och själv avgöra om du vill boka eller chansa på en drop-in tid.

Behöver jag betala om jag inte vill hoppa, endast gå in?

Om du inte vill hoppa så behöver du inte betala inträde. Ni förbokar och betalar endast för dem som ska hoppa. Det går bra att följa med upp i parken och titta på.

Har ni någon åldersgräns?

Vi har ingen åldersgräns i våra parker men de som är under 10 år måste ha en vuxen som finns närvarande i lokalen. Du behöver inte hoppa som vuxen om du inte vill, det är helt gratis att följa med upp i parken och titta på.

Är det samma pris för alla åldrar?

Ja, vi har samma pris för att åldrar. 150 kr h/pers om man bokar via vår hemsida och 160kr h/pers om man kommer på drop-in. Barn under 3 år går in gratis med minst en betalande vuxen och ett betalande barn.

Varför är det billigare för studenter med mecenatkort?

Studentrabatten gäller i samarbete med företagen Mecenat och Studentkortet. De jobbar med att samla ihop rabatter till studenter på gymnasienivå eller högre. Vi vill gynna studenter i sin studietid, därför har vi har valt att samarbeta med dem.


Kan jag köpa ett 10-kort och sedan låta mina barn/kompisar dela på det?

Nej, 10-kortet är personligt och gäller endast för en person. Om ni vill göra en bokning för 10 personer så hänvisar jag dig istället till vår gruppbokning: www.yoump.se/gruppbokningar

Klickar på glömt lösenord men det kommer det inget mail, hur gör jag?

Det verkar som att vi inte har din epostadress inlagd hos oss. Jag kan kolla på din profil, då behöver jag din e-postadress och ditt personnummer. Efter att jag har lagt in din epostadress kan du själv logga in på hemsidan, du använder då din e-postadress som användarnamn och dina 6 första siffror i personnummret som lösenord. Du kan även klicka på glömt lösenord om du vill välja ett annat lösenord.

Vi har blivit sjuka, kan vi avboka vår bokning?

Vi kan tyvärr inte avboka några bokningar utan vi kan flytta bokningen till något annat datum som ni kan hoppa på istället. Ni måste höra av er till oss med en ny tid innan er bokning är, annars förfaller den automatiskt.