Vilka åtgärder tar ni i och med corona /covid-19?

Vi tar situationen gällande corona (covid-19) på största allvar. Vi följer utvecklingen löpande och vidtar de åtgärder som myndigheterna rekommenderar och som är nödvändiga för att minimera risken för smittspridning i vår verksamhet.

Vi har bland annat ökat frekvensen på våra redan noggranna städrutiner och har beredskap att stänga om så skulle behövas.

Från och med söndag 29 mars begränsar vi vårt maxantal personer i parken till 50 st i enlighet med Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Vi har även justerat våra öppettider, här kan du se vad som gäller respektive park. Vi ber alla som inte känner sig helt friska att stanna hemma!

Här finner du mer information om åtgärder vi tar på våra anläggningar. För ytterligare information, besök Folkhälsomyndigheten.se

Jag har ett presentkort/voucher som går ut, men jag vågar inte utnyttja denna nu i och med Corona (Covid-19), vad gör jag?

Vi förstår att det finns en oro, därför förlänger vi alla vouchers och presentkort som går ut i mars och april 2020 med två månader.

Behöver man boka tid eller kan man komma på drop-in?

Vi rekommenderar alltid att man bokar hopptid via vår hemsida så att man har garanterade platser, men det går att komma på drop-in i mån av plats. Om du påbörjar en bokning på hemsidan så kan du se hur många tider som finns lediga och själv avgöra om du vill boka eller chansa på en drop-in tid.

Behöver jag betala om jag inte vill hoppa, endast gå in?

Om du inte vill hoppa så behöver du inte betala inträde. Ni förbokar och betalar endast för de som ska hoppa. Det går bra att följa med upp i parken och titta på. Se till att ha strumpor på fötterna, vi tillåter inte att man går barfota på grund av hygienskäl. Alla som hoppar på våra trampoliner måste ha våra specialdesignade strumpor för bästa grepp och säkerhet.

Är det samma pris för alla åldrar?

Vårt ordinarie pris är samma för alla åldrar, men priserna varierar från park till park.

Se respektive park för aktuellt pris. Barn under 3 år går in gratis med minst en betalande vuxen, stumpor tillkommer för barnet. Dessa kostar 49 kr och kan tvättas och återanvändas. Strumporna köper du i vår reception.

Kan man köpa presentkort hos er?

Ja, det går jättebra! Vi säljer presentkort både online och i våra parker. Läs mer och köp presentkort här!

Kan man köpa 10-kort hos er?

Ja, det går jättebra! Vi säljer våra prisvärda 10-kort både online och i våra parker. 10-kortet är det perfekta valet när man är fler som vill hoppa samtidigt, eller om man vill komma flera gånger men inte binda upp sig för ett helt år. Kortet levereras digitalt till den mailadress du väljer. Ta med det digitala kortet till parken så får du ett fysiskt 10-kort i receptionen när du checkar in. Läs mer och köp presentkort här!

Har ni någon åldersgräns?

Vi har ingen åldersgräns i våra parker men alla som är under 10 år måste ha en vuxen som finns närvarande i lokalen. Du som vuxen behöver inte hoppa om du inte vill, det är helt gratis att följa med upp i parken för att titta på. Se till att ha strumpor på fötterna, vi tillåter inte att man går barfota på grund av hygienskäl.

Varför är det billigare för studenter med Student- eller Mecenatkort?

Studentrabatten gäller i samarbete med företagen Mecenat och Studentkortet som jobbar med att samla ihop rabatter till studenter på gymnasienivå eller högre. Vi vill gynna studenter i sin studietid, därför har vi har valt att samarbeta med dessa aktörer. Studenter med Mecenat- eller Studentkort hoppar för 79 kr per timme måndag-torsdag, priset gäller endast vid drop-in.


Jag är pensionär, vad kostar det att hoppa då?

Vi erbjuder alla som är 65 år och uppåt att hoppa en timme för 79 kr mot uppvisade av legitimation eller pensionärsintyg. Priset gäller måndag - fredag och endast drop in.

Kan jag köpa ett 10-kort och sedan låta mina barn/kompisar dela på det?

Ja, 10-kortet är opersonligt och är perfekt när ni är fler som vill hoppa. Om ni vill göra en bokning för fler än personer kan ni göra en gruppbokning här.

Jag klickar på glömt lösenord men det kommer det inget mail, hur gör jag?

Det verkar som att vi inte har din e-postadress inlagd hos oss. För att lösa detta behöver vi din e-postadress och ditt personnummer. Maila info@yoump.se så hjälper vi dig! Efter att vi lagt in din e-postadress kan du själv logga in på hemsidan, du använder då din e-postadress som användarnamn och dina 6 första siffror i personnumret som lösenord. Du kan även klicka på glömt lösenord om du vill välja ett annat lösenord.

Vi har blivit sjuka, kan vi avboka vår bokning?

Vi kan tyvärr inte avboka några bokningar, men vi kan flytta bokningen till ett annat datum. För att boka om hopptiden måste ni kontakta oss innan er ordinarie hopptid startar, annars förfaller den automatiskt.